22.10.2013

And nothing more pretty than the prettiest

Szybko, szybko, bo nie ma czasu. Ale mam nadzieję, że się spodoba ;).

I NIE MAM

I nie mam,
 nie mam dla Was- Słowa, czasu.
I nie chcę,
 nie chcę słuchać Waszych wrzasków.
I za dużo,
 za dużo brakło do zwycięstwa.
I zbyt głupie,
 zbyt głupie, puste społeczeństwa.
I zakute,
 zakute łby, w kajdany.
I przeczymy,
 przeczymy i NIE wygrywamy.

NIE wiem, NIE znam,
NIEnawidzę, NIE lubię,
NIE potrafię, NIE chcę,
NIE mam, NIE rozumiem,
zarobiona jestem.


Bajki bajkami
Bajki bajkami.
Nie liczą się z nami.
Stół spadł z krzesła,
Buda z psa uciekła,
A bajki-bajkami.
Kot się wywrócił,
Ogon się odwrócił,
A kwiat majda nogami.
Łzy dzieckiem płaczą,
Oczy patrzą ludziami.
Kry z lodów rwą się,
Zapłacą krocie.
Ach! Słońca nasze!
Dziecko już dziadkiem,
Róża- bławatkiem,
A bajki-bajkami.

1 komentarz:

  1. Wreszcie troszkę radośniej, troszkę chaotycznie, ale na dobrej drodze. Masz dużo do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń