20.10.2013

MANA MANA (tudududu)

Tytuł posta zaczerpnięty z piosenki Muppetów ;).

Dość
Sarkazmów mam dość,
Bo te wracają jak bumerang
I myśli mam dość,
Bo te nie dają mi żyć teraz.
Światów mam dość,
Których nie wymażę
I żyć mam dość,
Którym nie rozkażę.


 Pogoda
Jaką mamy pogodę?
Tu rozpisać się mogę.
Pogodę ducha-mamy złą.
Pogodę okna-mamy psią.
Krople chmur,
Nie wyschnięte jeszcze,
Rozbijają się,
O łez deszcze.
Plum, plum, plum
Myśli szum.

Ach!
Czy ja jestem Chopin?
Czy ja jestem Bethoveen?
Dlaczegóż zatem mam Wam myśli,
Komponować nowe?
Czy ja wyglądam na Rembranta,
By opisywać życia tanga?
Czy jestem może Mickiewiczem,
By ciszą kartek krzyczeć?
Czy jestem królem walecznym, bohaterem,
Aby ratować duszy wiele?
Ja im do pięt nawet nie sięgam,
A słowa mi dano.
Jak mam robić co oni?
Robić co mi kazano?
Ja-biedna.





1 komentarz:

  1. Miało być mana mana, a jest egzystencjalno-refleksyjnie. Zaskakujesz!

    OdpowiedzUsuń